Metode de achitare
KoreaShop propune următoarele metode de achitare a comenzii online:
- Achitarea pe site – Apple Pay, Google Pay sau Card
- Achitarea în numerar la livrare – Achitarea la primirea comenzii
Livrare
Operatorii noștri procesează comenzile Dumneavoastră începând cu ora 09:00 până la 17:00 de luni până vineri, cu excepția zilelor de weekend și a zilelor de sărbători oficiale. Operatorul va confirma comanda la scurt timp după plasarea ei. Livrarea se efectuează după confirmarea comenzii, între orele 08:30 și 17:00, de luni până vineri. Livrarea produselor se efectuează în regim de curierat atât in Chișinău cât și pe întreg teritoriul Republicii Moldova. Livrarea produselor se efectuează de către companiile specializate în curierat Nova Poshta/Fan Curier. Curierul va apela cu o oră înainte de a aduce produsul comandat pentru a se asigura că veți fi la adresa indicată. Se acceptă doar o singură adresă de livrare pentru fiecare comandă. Livrarea produselor NU se efectuează în raioanele din stinga Nistrului (în Transnistria).
Taxe de livrare în Chișinău:
- Livrare GRATUITĂ în Chișinău la o comandă mai mare de 599 lei;
- Livrare 40 lei în Chișinău, la o comandă mai mica de 599 lei.
Timp de livrare în Chișinău: Livrarea se efectuează 1-2 zile după plasarea comenzii pe site, între orele 08:00 și 17:00, de luni până vineri, cu excepția zilelor de weekend și a zilelor de sărbători oficiale.
Taxe de livrare în alte regiuni ale Moldovei și suburbii Chișinău:
- Livrare GRATUITĂ în alte localități la o comandă mai mare de 899 lei;
- Livrare 50 lei în alte localități, la o comandă mai mica de 899 lei.
Timp de livrare: Pentru comenzile finalizate pe site-ul www.koreashop.md până la orele 12:00, livrarea se efectuează în 1-2 zile lucrătoare, între orele 9:00 și 19:00. Pentru comenzile finalizate pe site-ul www.koreashop.md după orele 12:00, livrarea se efectuează în 2-3 zile lucrătoare, între orele 9:00 și 17:00, în dependență de localitate și volumul de lucru al companiei de curierat.
În zilele de duminică sau sărbătoare națională nu se efectuează livrări.
Puteți alege orice adresa pentru livrare – acasă, în oficiu sau oricare altă adresă, fără achitări suplimentare. Noi acceptăm o singură adresă de livrare pentru fiecare comandă. În cazul în care aveți nevoie pentru a livra comanda pe diferite adrese, vă rugăm să înregistrați comenzi diferite pentru fiecare adresă.
La primirea produselor, vă rugăm în prezența curierului să verificați integritatea ambalajului, prezența bonului fiscal. Orice pretenție ulterioară cu privire la aceste aspecte nu vor fi acceptate.
ÎNREGISTRAREA ȘI ACHITAREA COMENZII
Achitarea comenzilor este posibilă cu cardul de plată – la primirea comenzii veți primi bonul fiscal ce va confirma plata.
Plata online se face în condiții de siguranța maxima folosind ca instrument de plată cardul de plată, care permite efectuarea de tranzacții online. După efectuarea plății veți primi o confirmare de plata pe adresa dvs. de email.
Procesatorul de plata folosește un sistem securizat, bazat pe ultima versiunea a standardului de securitate 3D-Secure ceea ce înseamnă o nouă abordare globală a autentificării cumpărătorilor în tranzacții sigure online. Aceasta măsura de siguranța presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plații pe o pagina securizata maib unde autentificarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de unică folosințe pentru fiecare tranzacție online.
Rambursarea mijloacelor bănești se efectuează doar pe cardul de plată care a fost folosit pentru achiziție.
Pentru a efectua o plată, va trebui să introduceți detaliile cardului dvs. bancar. Transferul acestor informații se face în conformitate cu toate măsurile de securitate necesare. Informațiile sunt transmise în formă criptată și sunt stocate numai pe un server specializat al sistemului de plăți.
Pentru efectuarea plății vor fi solicitate următoarele date:
-
- Numărul cardului (16 cifre)
- Data expirării (luna și anul)
- Codul CVC sau CVV (3 cifre)
- Numele și prenumele de pe cardul de plată
Toate achitările se procesează in moneda naționala – MDL (lei moldovenești). În cazul În care valuta operațiu-nii diferă de valuta achitării, convertirea sumei operațiunii se efectuează conform cursului la operațiunile cu carduri din ziua decontării, al băncii emitente.
Politica privind refuzul primirii comenzii:
- Clientul care a ales să achite online și refuză primirea comenzii va fi obligat să suporte costurile de livrare și retur.
- Costul livrării și returului va fi comunicat în prealabil clientului în momentul efectuării comenzii.
- Clientul trebuie să asigure disponibilitatea la adresa specificată pentru primirea comenzii în momentul programat pentru livrare.
- Clientul care se refuză să achite costurile de livrare și de retur va fi adăugat în lista neagră a magazinului.
- Prin adăugarea în lista neagră, clientul nu va mai putea efectua comenzi în viitorul apropiat, fiind restricționată posibilitatea de a achiziționa produse din magazin.
Politica de retur
Conform Hotaririi Guvernului №1465 din 08.12.2003, MO248-253/19.12.2003, art.1530, Anexa 2, p.4 (in redactia Hotaririi Guvernului №1188 din 02.11.2007, МО175/09.11.2007), articolele de parfumerie si cosmetica nu pot fi schimbate sau returnate.