Cart

Întrebări frecvente

Aveți un magazin offline

Nu avem un magazin offline. Puteți vedea întreaga gamă de produse și puteți plasa o comandă pe site-ul nostru, iar consultanții noștri vor fi bucuroși să vă ajute în alegerea produselor sau în plasarea unei comenzi – ne puteți contacta +373 (603) 5-40-33 sau scrie în instagram sau pe un messenger.

Produsele sunt autentice originale?

  • Toate produsele comercializate pe site-ul KoreaShop.md sunt originale și importate direct din țara de origine.

Aveți certificate cadou ?

Există reducere pentru prima comandă?

  • Nu există o reducere specială pentru prima comandă, dar în mod constant avem promoții sau oferte cu discount pe site. Puteți consulta lista tuturor promoțiilor în desfășurare în secțiunea corespunzătoare de pe site sau prin accesarea link-ului https://koreashop.md/lichidare-de-stoc/

Cât timp trebuie să aștept pentru comanda mea?

  • În afara perioadelor de desfășurare a promoțiilor, termenul standard de procesare a comenzilor este de 1 zi lucrătoare. Ulterior, comanda este predată companiei de transport, iar termenul de livrare este stabilit de 1-2 zile lucrătoare.
  • În timpul desfășurării unor promoții majore, procesarea comenzilor poate dura până la 3 zile lucrătoare. Cu toate acestea, termenul de livrare rămâne neschimbat.

 

Cum să creezi un cont personal pe site?

Puteți crea un profil folosind mai multe metode:

  • Înregistrare standard cu crearea unui nume de utilizator și a unei parole.
  • Înregistrare rapidă și conectare prin intermediul rețelelor sociale: Gmail
  • Plasarea unei comenzi cu crearea automată a unui profil cu datele din comandă. Vă rugăm să rețineți: metodele de înregistrare și conectare nu sunt interschimbabile. Dacă aveți un profil creat cu un nume de utilizator și o parolă, nu veți putea să vă conectați prin intermediul Gmail.

Este obligatorie înregistrarea pentru plasarea unei comenzi?

  • Înregistrarea nu este obligatorie, dar la efectuarea comenzii va fi creat automat un profil cu datele furnizate pentru a vă permite să urmăriți istoricul comenzilor și starea acestora.

Cum să aflați când va fi disponibil un produs care nu este în stoc?

  •  Puteți vă să vă abonați pentru a primi notificări privind disponibilitatea produsului pe pagina produsului, făcând clic pe butonul “Notifică-mă când revine în stoc“. Odată ce produsul devine disponibil, veți primi un e-mail de notificare pe adresa dvs. de e-mail.

Cum pot schimba sau anula o comandă plasată?

  • Puteți solicita modificări sau anularea comenzii prin intermediul serviciului nostru de asistență clienți. Vă rugăm să ne contactați prin numărul de telefon +373 (603) 5-40-33 sau să ne trimiteți un e-mail la adresa noastră [email protected]

Ce reprezintă data inscripționară pe ambalajul produsului?

  • De regulă, companiile de produse cosmetice din Republica Coreea inscripționează pe ambalaj data fabricării produselor. Aceasta este indicată cu 제조일 . Uneori este scrisă și data expirării produsului, cu EXP sau 유통기간 și este însotiță aproape întotdeauna de data fabricării.
0
0
Coșul dvs
Calculate Shipping